förövrigt

Känner oftast för att blogga/skriva när jag har åstadkommt något.
Som till exempel nu, jag har tagit tag i min skolgång och de två senaste veckorna har jag flitigt jobbat på sena inlämningar, kompletteringar och läxor. Nu är jag inte sen med något. Och det känns så skönt.
Däremot har jag en ny bunt läxor men jag är ute i god tid. Vi får ganska mycket läxor i min skola, så på lovet om ca två veckor kommer jag verkligen inte sitta sysslolös. Behöver någon som är stolt över mig, som kan ge mig en klapp på axeln, ge mig beröm och säga åt mig att fortsätta sträva framåt, att jag kan. Stunder som nu kan jag inte låta bli att tänka på hur det hade varit om relationen mellan mig och mina föräldrar hade varit bättre.
Det enda jag behöver jobba extra med just nu är matten men den får vänta lite, lär mig långsamt.
Nu ska jag ska jag skriva ett träningsschema för ett år framåt, en ganska så konstig uppgift vi har fått av vår idrottslärare.
Idag är det dessutom 4 månader sen jag och Oliver blev tillsammans. Plutten min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback